go morron!

Inte fan gick jag upp 2 timmar innan jag skulle gå. Jag råkade trycka på snooze lite för många gånger, kanske. Första gången ringde den sju, sen ringde den var tionde minut, hehe. Men tillslut, runt 8, klev jag upp och gick in i duschen. Det var där jag bestämde mig för att ta den senare bussen. Jag orkar inte stressa!! Så nu ska jag klä på mig, och sedan gå och göra en kopp te, och sedan lugnt och sansat gå till toaletten och sminka mig.

Det är ingen idé att du frågar om det här Jennie, för jag kommer inte svara.
Men det finns en person som sårat mig ganska mycket. Från att ha varit relativt nära, och skrattat mycket ihop, till att inte ens lufta på luren och ''bara säga hej''. Du är alltid upptagen när jag ringer, och du är negativ till allt som jag vill hitta på. Jag vet inte..
Men det har ju inte hänt något? Vi har inte bråkat? Jag har inte varit elak? Du har inte varit elak?
Men jag vet inte vad som händer just nu. Jag saknar dig iallafall, men lite förbannad är jag också.

Jag kommer säkert ångra detta inlägg, men nu vill jag iallafall skriva det.
Jag kommer inte berätta för någon som frågar vem det handlar om, för det är mellan mig och den personen. Att ni kan läsa om vad som hänt, och? Så länge ni inte vet vem det handlar om, så behöver ni inte bry er.


Kommentarer
Postat av: Jennie

hjärtat.. :(

2007-12-04 @ 13:42:12
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0