Go kväll

Sitter hemma nu, kom hem för cirka 2 timmar sedan.

Har vart vid gallerian och köpt klart mina klappar nu. Blev ganska mycket pengar spenderade, men nu har jag lite pengar kvar till resan, och mamma ska ha 1.600:- sen är jag fri från skulder. Måste börja betala mamma direkt när mobilräkningen kommer, annars blir det förjävla mycket när jag ska ta allt på en gång.

På jobbet idag var det nästa ingenting att göra, så vi slappade järnet. Och imorgon är det julafton kära läsare!!!!!! Ingen julkänsla alls, men när granen kommit upp så blev det väl lite feelings.
Enligt pappa blev julskinkan inge lyckad iår, så mina förväntningar på en supergod skona kanske är lite överskattat. Men vi får hoppas på att den är ätbar iallafall.

Men nu ska jag gå och duscha, men bjder på en mysig bild på granen. Det luktar gran hemma nu, så himla mysigt!

PUSS&KRAM

image295

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0