förjävlig dag!!

Morgonen börjar skumt, och slutar jävligt illa också.
Pappa hade sagt att han kunde skjussa mig, men sen när jag kommer upp till honom, en halvtimme innan jag börjar, så säger han:
- Nej jag kan inte skjussa dig! Jag drack min sista bärs klockan 4 inatt.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?! Fattar han att det tar mig 45 minuter att åka till jobbet, och min chef har precis varit på ALLA om det här med förseningar!!! Så jag springer ner, gråtfärdig,m och kolla SL. Amen fint! Den visar att jag kommer inte kunna åka förrns 11.03 (jag börjar 11.00!!) och jag kommer fram 11.46. Muuuäääh.
Men tillslut fattar pappa sitt misstag, och skjussar mig.
Fin start på dagen va? Men hela min dag har varit bajs! Skitstressigt på jobbet, jag har lagat typ 154835284 tacotallrikar idag, och det är det jobbigaste att göra på det där jobbet! Men bställer en taco, så vill alla ha det. Jag grät av frustration, och ville bara hem. Men nej, jag ska ju vara kvar till städning. Mm, perfekt. Jag är så förbannat trött, men har inte haft tid till o gå och lägga mig. Jag skull käka, raka min pojkväns hjässa (hehe) och sen uppdatera bloggen, ofcourse.

Så jag ska gå och lägga mig nu! :)

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0