FAAAAAAAAAAAAAN

HELVETES JÄVLA SKIT! Jag skulle gjort 'rörligbild'-provet idag! Men vem glömmer inte det om lilla ninni?!?!

Fanfanfanfan! Nu kommer jag behöva göra det nästa vecka. Kvart över åtta lixom, gaaaaaaah! Asså jag orkar verkligen inte med skolan, jag gör inte det!
Och jag fattar mig inte på Anna, som kan ha femtielva prov på en vecka. JKag har aldrig prov! Vilket iofs kan bero på att jag går media, men vi har ju också inlämningsuppgifter. Skitskitkskit.

Och som pricken över i:et brände jag mig på teét!
ÅÅÅÅÅH!


Kommentarer
Postat av: johanna

godmorgon :)

här kommer ett tips från mig. igår fick jag hem
en biobiljett i brevlådan. varför ? jo jag är en
av alla tusen medlemmar på gratisbio. tänkte tipsa
dig om det med eftersom det snart är jul och allt.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

klicka på denna länken och bli medlem.
det är helt gratis och om du har frågor
är det bara och kontakta mig.

hoppas du får en super skön dag !

2007-12-04 @ 09:25:56
URL: http://www.fjb.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0