dagen

Shises vilken oerhört jobbig dag. Har aldrig haft så ont i ben och axlar förr. Jag har varit inne i stan sedan klockan tre, och kom hem för en timme sen, ungefär.
Har köpt grejer till alla förutom Simon och Sebbe (bror).
Mamma: En tavla med guldram med ett lejon på
Pappa: Köksgrejer (handduk, grytlapp, glas) för att hans ka stå i köket mer, skämtgrej.
Sabine: Halsband och spraypenna + block
Dennis: Spraypenna + block.

Sabine och Dennis blir tokiga om de inte får samma saker, och det orkar inte jag. Eller iallafall ritsaker, kanske inte barbiedockor och gubbar från star wars, men saker som de båda kan använda.
''Men Sabineeee!! Det är MIN penna!'' - drar lite i håret så hon skriker som en idiot.
Nej tack, ingen fin julafton isånnafall.

Imorgon ska jag till haninge efter skolan och köpa mig en klänning. Får se om jag hittar någon fin, hihi.

Och som sagt, jag lovade ju lite bilder från idag, tog bara 3 stycken, skittråkiga, men ett löfte är ett löfte ;)

   

Nu ska jag kolla runt i lite andra bloggar, men vi hörs senare!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0