Bussen

Har nu kommit underfund med att det går ju självklart att blogga från mobilen. Underbar uppfinning. Sitter nu på bussen på väg till jobbet. Skit äcklig lunch idag som bestod av fiskbullar och potatis. Åt iallafall, annars skulle jag avlida. Framför mig på bussen är det två barnvagnar, och båda mammorna är unga. Väldigt unga. Kanske en sisådär 17 år kanske? Det poppar upp mer och mer nu för tiden. Att man ska vara ung menar jag, barn har det alltid funnits mycket av.
Vi hörs, när jag kommer hem. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: haha jo ;) man kan ju liksom inte bara avbryta dom sådär mitt i, även om det är de man vill :p ;)

2007-12-03 @ 13:41:05
URL: http://lisisa.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0