Bestämda planer

Nu är det nog så att jag följder med brorsan och hans gäng ut. De ska hänga i tyresötraken, så det blir bra för mig. Då har jag inte så himla långt hem senare, så jag kommer hem vid tre som det är sagt.

Det känns helt sjukt att om mindre än 12 timmar kommer jag stå i hallen redo för att åka utomlands. Helt ofattbart. Om 24 timmar kommer jag säkert ligga på stranden och glassa. Och det ska bli så UNDERBART!

Men ikväll vill jag gära att Helen följer med, så GÖR det Helen. Jag vill inte vara själv.
Och sen kom jag ju på det, busskortet går ju ut klockan 12, så då måste man ju ha remsa. Hmm?
Eller tror ni att busschaffisarna är snälla bara för ikväll?

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0