ååååh

Jag blir så frustreraaad!!!! Mamma har ju som sagt beställt en resa till mig, min pappa och min bror. Vi åker 03.00 från huset här i Tyresö, ut till arlanda, och där kommer vi få reda på vart vi ska. Shiseskrises, jag kommer ju dö! Hon har sagt att vi ska packa för ett varmt väder, så det är ju troligen till sol och bad (HOPPAAAAAS!!) och det har jag ju faktiskt längtat efter. Men jag vill veta NU NU NU vart jag ska!

Allstå, nyårsnatten kommer jag spendera på arlanda, säkert packad som få. Men jag får inte vara för packad, eftersom då kanske jag inte kommer på planet. Tänk om det blir kaos. Att jag inte kommer komma hem i tid, eller att jag kommer ha packat på tok för mycket, eller på TOK fel kläder. Jag kommer ju dö.
En vecka är vi borta, kommer hem igen den 8/1, dagen efter skolan börjat.
Jag kommer dö av nervositet på vägen till flygplatsen.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0