åååååh panik

Shit, jag åker om snart ett dygn, och jag började packa NU! Jag hittar inte min favvobikini, men jag tänker leta tills jag hittar den. Åker inte utan den! Och pappa har ju gett sig in på en farlig grej .. att ta den stora resväskan!! Visst, vi ska vara borta i en vecka, men det är mycket jag måste ha med mig:
Smink, rakgel, rakhyvel, sololja, sminkborttagningsmedel, kläder, laddare till kamera och mobil etc. Det får inte plats i en liten resväska. Och han är kille, han behöver inte all den platsen. Isånnafall kan han få lägga sina grejer i min.

Har varit hemma hos Helen idag, och tittat efter något att ha på nyår. Hittade inget spec, utan åkte hem med en fin och söt, enkel, liten klänning. Det blev inte så mycket klädtittning, utan mer snack.

Men nu ska jag ut och röka, och sen ska jag mysa med Simon. Han åker till landet tidigt i morgon bitti, så jag måste säga gott nytt år nu :(

Men jag skriver säkert imorgon!
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0