.

Blev inget inlägg alls igår. Kanske för att jag försov mig och fick springa till bussen som skulle ta mig till jobbet igår, eller kanske min pojkvän som ansåg sig ha tråkigt hela kvällen, och lät mig inte få datorn.
Jag kan inte välja, så jag tar båda två! FYFAN vilken helvetesdag det var igår..
Allstå förstår ni att det gar suttit en VUXEN SVENSK familj vid ett bord, och hällt ut 3 askar med tändstickor, rivit sönder tidningar, smulat sönder cigaretter, slängt pepparkakor på golvet och ''spillt'' juice runt hela bordet. Och nej, det var inte deras barn, deras barn var på kalas, och spenderade därför inte en enda minut hos sina ''ansvarsfulla'' föräldrar. 

Med lite bilder från jobbet avslutar jag detta inlägg, och rör mig mot sminket.
PUSS&KRAM

       

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0