.

Jag kan inte sluta lyssna på låten ''tomten jag vill ha en riktig jul''
Den är så förbaskat söt, så det går inte att förklara. Och det stämmer ju, alla vill väl ha en riktig jul?
Jag har ingen julkänsla över huvudtaget. Tycker det är lite synd, men det kanske är dags att handla lite julsaker, så det blir lite julfeeling i rummet iallafall? Men just nu har jag inga pengar till det. Ååååh va allt ska vara så förbannat beroende av pengar.

Jag ska snart gå och nanna, men jag orkar inte röra mig just nu. Jag är himlans törstig, men juicen som står brevid mig är gammal, eller den gick iofs och dricka imorse. Men jag har för många upplevelser av att dricka äcklig juice, så jag vågar faktiskt inte prova.

Menmen, ska fixa lite med designen nu, och göra den lite julig.
Ha det bäst, så kanske jag uppdaterar senare.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0