:)

Så snkönt med en extra halvtimme att bara ta det lugnt, läsa lite bloggar, sminka mig i lugn och ro. Och för en gångs skull, hinna dricka upp mitt te. Imorgon börjar jag halv tio utanför forellen, då det ska vara julshow. Missade den förra året, så jag ser fram emot den riktigt mycket nu.

Idag går jag till sex, sen får vi se om Simon orkar hämta mig från skolan, så jag kan komma hem så snabbt som möjligt, äta och sean sova, Imorgon ska jag gå och lägga mig tidigt. Det sa jag igår också, eller hur? Men tror ni att det vart tidigt? nej, för jag råkar ju veta att det går SATC på tv, och sedan 2½ män. Och sedan brukar jag byta till kanalen E! där det brukar avar ett program om plastikoperationer. Jag som är ett stort fan av Extreme makeover, och The Swan, äääälskar det programmet. Där får man också se hur de gör allting. Och speciellt, hur det ser ut efteråt.

Men nu måste jag springa upp och borsta tänderna.
Vi hörs senare, puusssss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0