2 december

Idag ska vi julpynta. Har ingen lust för det egentligen. Julkänslan finns inte där. Jag har bara tittat på min chokladkalender, inte öppnat de två första luckorna. I veckan måste jag in och handla julklappar. Har inte köpt någonting, och iår kan jag bara köpa något litet, eftersom lönen inte vart så stor som jag hoppades.

Kan ni ge tips om paket till:
En mamma
En pappa
En pojkvän
En lillebror

En lillasyster

En storebror


Det skulle uppskattas, då jag är helt tom på ideér. Det enda jag vet att jag önskar mig är en platt-tång. Jag fick en ''platt-fön'' gjord från BabyLiss förra julen, men det suger gurksnopp.
Jag funderar ¨på att åka in till stan på onsdag, eller så. Min tidiga måndag har ju försvunnit eftersom jag jobbar nu för tiden, då är tidigaste dagen på ondagen.

Menmen, ska kanske upp och hjälpa till att pynta nu, kanske ta ner något till mitt egna tråkiga rum.
Tack för mig <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0