trevlig heelg

Jaha, då va det måndag igen. Kan ju börja med att tacka alla fina männsikor som gjorde min lördagskväll super!
Tack till; Misha, Anton, Jimmie, Johan, Anna, Emeli, Danne, Varg, Ditchen och Andreas!
Det började med att jag och Anton skulle dela på en vodka, och det slutade med att Anton tog några shottar och jag tog resten (det resultatet blev ju lyckat ^^) Men glad vart jag, jadå!
Vi satt hemma hos Andreas allihopa, och pratade, sjöng huligansånger och skrattade. Aa vi tog mycket kort också, kan jag lova!
Gå in på justmeanna.blogg.se så har du de flesta bilder där! Eller iallafall dom som hon tog.
Jaha, sen när vi var tvugna att dra stack de flesta på en annan fest, men jag, Johan, Danne och Anna stannade vid alleplan.
Jag gick ner till fornudden och träffade Simon, och där hände lite roligare grejer (hemlighetsstämplat, hihi)
Sen ringer jag Johan för att se så de fortfarande är kvar, men Daniel svarar och säger att jag måste springa upp till Alleplan, MHM det vet ju alla hur bra det går med en himla massa alkohol i sig. Menmen, upp till alleplan kom jag iallafall, men hade skälvklart missat bussfan!
Men snälla Daniel skulle sova hos mig, för annars hade han varit hemlös. Så vi går, sakta men säkert, hem till mig för att sova. Han börjar direkt babbla om att vi ska kolla film. Nonono, jag skulle jobba imorrn, 11 timmar så nej tack.
Han får lägga sig i garaget (det är inget garage, utan en gästsäng, men det var ett garage förut!) och så bar jag ut en TV till honom.
Sen somnade jag, och jag har aldrig somnat så fort i hela mitt liv!

Igår var det inte lika kul! Vaknar halv 10 av att mamma ringer. Jahapp, då var det bara upp och jobba då.
Dagen var väl lugn, det var bara 12 kalas tror jag. Jag tog iallafall han om 3 kalas. Fast det räckte!
Sen vid halv 6 kom de som hade abonerat lokalen. Jag och Helen var tvungna att stanna kvar. Vi satt ner, och gjorde inte ett skit förutom att försöka att inte somna, i 3 timmar. SEN, skulle vi städa! När vi var klara med båda toaletterna, skura golv i hallen och stora rummet, och med kalasrummen, och fixat till bordet igen, tagit in allt från cafet, skurat köket, torkat alla bord OCH SÅ VIDARE så var klockan 22.00 Jag var trött, grinig och allmänt jättebakis. Och sen hade jag inga cigg heller. Jag mådde SKIT helt enkelt.

Och NU, skulle jag egentligen behöva städa mitt rum, det ser ut som ett hellhole, men jag pallar inte nu. Nu har jag blivit smått förkyld (på de senaste typ 10 minutrarna) så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv.

PUSS&KRAM / N

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAAHA!
Jag kan inte sluta skratta åt den där GRISBILDEN som du nyss hade som visningsbild på msn!!!!
Så jävla hot!
Ah, jag vet vad du och simon gjorde i fornudden. Tror jag?!:D
Älskar dig. puss<3

2007-08-27 @ 17:52:27
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: ninni

hahahaha, aa fiffilura på den du! :D

2007-08-27 @ 18:41:24
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0