skola = nedstämd?

Jahapp, då va det igång igen då .. Fick ett helt okej schema iallafall, och det får man väl vara glad över.
Men det slog mig, hur hemskt nedstämd man blir så fort man kommer innanför skolans dörrar. Det blir en klump i magen, och hjärnan slutar helt plötsligt att fungera? (om den någonsin nu har gjort det, är jag mindre säker på)
Men idag 8.15 skulle vi samlas i B45 för upprop och schema-utdelning. Jaja, alla var bruna. även fast dom stannat hemma i Sverige. Och här har man steeeekt i Spanien för att vara brunare än alla andra ^^

Var inne i stan med Victoria igår, trevligt. Gick genom Gamla stan och slutade vid vattnet vid slussen med en iskaffe i handen. Köpte inget förutom ett gulligt halsband. Då märkte jag hur många turister det finns i Sverige. Vad har ni här och göra?! Jag förstår inte hur man som turist kan vilja åka till Sverige på semester. Hur tråkigt som helst. Okej, Sverige är väl ändå lite fint, haha. Men jag som turist åker helst till ett varmt land, och det kan ni fan inte säga att SVERIGE är?

Aha, nu kommer man alltså få börja använda uttrycket "snart helg" igen. Från att ha haft sommarlov i 2 månader, ska man börja säga "helg" igen. Det är hemskt. Men snart vinter, och då blir det en resa utomlands. Till VÄRME!

Jahaja, ska väl ta och gå och lägga mig och kolla lite tv. Men jag kanske uppdaterar ikväll, gör jag det inte vet ni iallafall att jag har skaffat mig ett liv! PÖSS / n

Kommentarer
Postat av: hemligt

hahahaha fan va du är härlig. älskar dina inlägg.
keep up the good work!

2007-08-23 @ 10:39:31
Postat av: ninni

aha, och du är? :P

2007-08-23 @ 10:40:02
URL: http://schmeeek.blogg.se
Postat av: Anna

Kan fan inte göra annat än att hålla med. Det är visst inte bara jag som får en jävla tegelsten i magen!!!
I HATE IT!
Usch, bara tanken ger mig rysningar.. snart är det måndag igen! Buhuuuu! :'(

2007-08-25 @ 18:11:21
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Jempan

GALET

2007-08-27 @ 07:31:31
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: ninni

va? tegelsten i magen? du är galen anna :P

2007-08-27 @ 18:13:19
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0