då va man hemma igen då

åååh, det känns skönt att vara hemma. förlåt för att jag inte bloggat, men e&h är inte bloggare som jag, så de hade inget behov av datorn. menmen.
jaha, vart ska jag börja? varmtvarmt - underbart helt enkelt. vi solade hela dagarna, förutom på fredagarna då det va marknad.
vi spanade in killar, men självklart med måtta, eftersom alla 3 är upptagna där hemma. men vadå, är det förbjudet att titta, och kanske vinka lite?
det var hur som helst jättekul där, vi festade ingenting ute eller så, utan vi köpte med oss lite smirnoff till balkongen och drack lite, sen gick vi och nattbadade. det fungerade för oss helt enkelt.
Jag köpte inte så mycket faktiskt. trodde att jag skulle shoppa sönder bankomatkortet, men det räckte med 4.000 på 2 veckor.
det var under marknaden som det försvann, men ändå var det väldigt billigt.
Och sen försvann det självklart när man gick till konsum och köpte fetaost och tomater (MUMS!) menmen, vi levde livet som vi ville iallafall, mer va det inte med det.

det finns väl egentligen inte så mycket mer att berätta tror jag, det hände i princip samma sak varje dag - stranden, äta, spela kort, nattbada (hände iofs bara en gång) och sen sova. det var skönt. vi ägnade inte hela resan till och kröka bort alla soltimmar, utan vi utnyttjade att vi va i SPANIEN och kunde sola hur jävla mycket vi ville. men jag kan ju inte säga att jag INTE saknade kröket (?!)

igår kom vi hem, misha och gänget hade fixat en liten fest hemma hos negerdanne. det var trevligt det med!
TACK POJKAR! Misha, Jimmie, Ditchen, Isse, Danne, Bohmi och Anton!

Jag ska ut och ta en cigg nu, och sedan umgås med min pojkvän. men vi HÖÖÖÖÖRS då!

byebye / n

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0