ååh, första dagen på jobbet.

Ingen rolig dag idag. Somnade alldeles för sent igår, så var inte så glad när jag vaknade.
Men som tur va skulle mamma också till jobbet, så jag fick skjuss. Det är märkligt vad man kan må dåligt över att inte ha fått sova?
Mådde illa hela dagen, och det gjorde det ju inte bättre att det regnade och var skitmycket folk. Stressade som en idiot idag, var nära att tuppa av. Ville bara bort därifrån. Orkar inte börja jobba igen. Har ingen som helst lust för det.
Jajajaja.

Fest hos Danne igen i tisdags. Va hemma vid 8, somnade direkt. Vart lite mer påverkad än vad jag planerat, haha. Men det va kul, men en förjääävla träningsvärk har jag. Dansade i typ 7 timmar, men enstaka rökpauser. Men det va kul, jag trivs bland grabbarna.
Först hade jag ingen dricka, det började krångla. Men sen gick Danne till sin hemliga gömma med sprit (hans pappa, ofc) och det gav han till mig - SNÄLLA DANIEL! Så det vart några drinkar där .

Fick mina färgade linser idag, beställde 2 par för 99 kr! Och det tyckte jag va billigt. Jag visste inte ens att det va 2 par, trodde att jag bara skulle få 1 par. Plus att jag fick linsvätska och behållare. Najsnajs. Och nu syns det skillnad. Förut beställde jag från fargadelinser.com och fick betala 260 kronor fär 1 par, som inte ens gjorde någon skillnad!!
Nööjd, javisst.

Nej, nu ska jag upp och laga mig lite mat, sen ska jag röka. Men vi hörs då!

byebye / N

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du linserna?

2007-08-25 @ 14:09:49
Postat av: Anonym

vart köpte du odm linserna? dom var väldigt billiga :)

2007-11-21 @ 20:56:42

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0